YANLIŞ – (Tavsiye Edilir)

Yanlış atlara çok oyunlar oynadım
Kulağımdan kar suları hiç eksik olmadı.
Sürüden ayrılan koyunları sevdim hep…
Birde kendi bacağından asılmayanları..
Kendimle yaşadım en büyük kavgalarımı
İçimde ki ikizler tatterevalli oynadı hayatla ; ben seyrettim..
Yanlış sevdalarla oyalandım kimi zaman…
Bir pire için nice yorganlar yaktım..
Maskeli balolar da tükettim ilk gençliğimi..
Ama denizlere düştüm, sarılmadım yılanlara!!
Engerekler kesti önümü, tınmadım..
Gün oldu yanlış zamanlarda, yanlış kapılardan döndüm..
Yasak elmalar tattım kuytularda..
Bıçaklar kesmedide tenimi, bir kötü sözle öldüm!!
Kentler sevdalar arasında yoruldum..
Gün geldi… Duruldum..
Zaman sardı yaralarımı, kinlerimi hafızama gömdüm.. Hamdım… Oldum..
Sevdayı en umulmadık yerlerde buldum!!
Sonra kaybettim yine buldum yine kaybettim….

kaç sabahtır geceye uyanıorum
noldu güneşe aynalarda yokum
dumanı tüten çay bardaklarına dokunuorum
elimi ısıtmıyor
ağlayınca farkettim
gözyaşlarım yanaklarımı ıslatmıyor
yüreğimde bir ağrı
bir tek onu hissediorum
hissedince anlıorum
keşke feda edebilseydim sana

sımsıkı sarılıp güzel saçlarını koklayıp gitseydim
ölmüşüm ben bebeğim ölmüş
herkesin korktuğu gün bana bugünmüş
 
Kaç gecedir
borçlu giriyorum geceden sabaha
Kumdan ekmekler yapıyorum kendime
Sonra dalga sesi sürüyorum ekmeğime
Olmadı
Sensiz uyanmamak için
bu gecede uyunmadı
Gittiğinden beri ağlamadım
Çünkü o gözyaşları
yüreğimde durduğu sürece
Senin adın aşk bende
Haberin olsun! …
Bu sabah hüngür hüngür ağladım
İçimde ne kadar sen varsa
Bir bir uğurladım…
O kadar kızgınım ki sana
Büyümeseydik çok isterdim küsmeyi
Dudaklarımı büzüp
Kaşlarımı çatarak bakmak isterdim şimdi sana
Ama maalesef artık büyüdükçe kırılıyoruz
Ve pembe renkli pamuk helva şekerler
Mutlu etmiyo artık bizi
Kimin bu hüzün?
Benimse eğer neden içim titriyor hep?
Seninse eğer ne işi var bende?
Gel bir gece yarısı, al hüznünü
Gel, geceye bile söylersem namerdim, gel! ..

Kaçışlarımda ulaşabildiğim en uzak yerdin aslında.

Senden ötesini ne bildim,ne gördüm.

Hayatım sende başlamadı belki ,güzellikleri sırf sende tanımadım

Ama sen gittin ya. Her şey bitti.
Yaşam ,kaygı,mutluluk,hüzün,mal,mülk aklına gelen her şey bitti.
Sen yoksan ben biterim.
Yani ben sensiz bir hiçmişim…..

Bir Cevap Yazın

